søndag 14. februar 2010

Gratulerer alle mammaer


Morsdag idag og min tur å sove leeenge :) Klokka 11 sto jeg opp. Herlig, spesielt siden Linus har tullet MYE i natt og var mer eller mindre våken i ett fra klokka 2 til Hans-Edward sto opp med han kl 7.30.
Morsdagsgave fikk jeg og :) En "verdens beste mamma" kopp, et hjerte-telys-holder og et lys med et fint dikt på.

Så er det jo Valentines day idag og. Hos min kjære fikk jeg en nøkkelring med hjete og en bamse på og en sjokolade. Han hadde og bakt hjertekaker til meg men hadde visst sett feil i oppskrifta så de var ikke spisende. De lå allerede i søpla da jeg sto opp. (men han tok ett par bilder først)

(nøkkelringen har Linus rotet bort)


Nå skal vi snart spise litt. Har pizza i ovn :)


Til slutt et bilde av mine 2 herlige gutter <3 <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar