lørdag 6. februar 2010

Long time, NO see..

HER er det lenge siden jeg har vært ja :/ Har glemt av hele bloggen min jeg. Men nå tenkte jeg å hive meg rundt å bli en "flink" og ivrig blogger :)
Tirsdag kom vi hjem fra en 2,5 ukers lang ferie hos pappa i Stavanger. Bare jeg og Linus som var på tur. Vi fikk rimelig hjemlengsel begge to på slutten, men det var deilig å komme seg litt bort.

I morgen kommer Tina med familien, og mamma og Sigurd på ettermiddagskaffe så jeg skal bake en o'boy kake og en eplekake. Har ikke bakt siden jul, så jeg kjenner jeg begynner få abstinenser :P

Så er jeg begynt å trene!! jepp, JEG har begynt å trene. 10-15 kg som skal bort.. Trener bare hjemme i stua da. 30 days shred heter det. Et program på 30 dager, med 3 nivåer. 10 dager på hvert nivå. Det skal visstnok være veldig effektivt. Er bare kommet til dag 5 men kjenner meg støl i muskler jeg ikke ante jeg hadde, så det virker hvertfall :) Skal visst være effektivt ;) Har tatt før-bilder, men må legge de ut i morgen, for nå er Linus våken., så skal hoppe i køys :)
Natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar